Feb 6, 2010

welcome 2010.. my new inspiration


SELAMAT DATANG 2010.
TAHUN BARU, AZAM BARU, GAYA BARU DAN YANG PALING PENTING ADALAH PERJALANAN HIDUP KITA BERMULA DI TAHUN YANG BARU..

Sudah lama aku tidak menulis di blog ku ini.. Dah beberapa bulan aku tinggalkan ruangan penulisan aku di atas kesibukan aku. Aku menghilang untuk mencari inspirasi baru. Para pembaca sekalian, adakah anda inginkan sesuatu yang baru terbit di dalam karya blog aku? Hmm.. aku masih mencari-cari ilham aku yang telah lama hilang.

Tahun baru ini akan aku tampilakan dengan beberapa hasil karyaku, tapi itupun kalau aku telah mendapat ilham lah..

aduhai!!! ilham aku masih tak muncul-muncul walaupun telah beberapa kali aku berusaha memikirkannya..

kepala aku nak pecah kerna terlalu memikirkan cara untuk berkongsi hasil karyaku kepada para pembaca blog ku..

Tetapi walau apa pun terjadi aku tetap akan berusaha untuk mencari ilham ku yang telah lama hilang....
aku akan bercuti sambil mencari-cari ilhamku yang hilang entah kemana....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...