Aug 11, 2010

Apa kes dengan kau?

Apa kes dengan kau tu?
Pehal ko tak puas hati sangat dengan aku?
Banyak sangatkah dosa aku kat ko sampai ko wat aku camnie?
Kalau ko tak puas hati dengan aku, bagitau lar!!
Ini tak, sukati jer jeling-jeling, cucuk mata tu dengan garfu baru tau...

Aku tau la mulut aku nie banyak bawa masalah, lazer lah dikatakan, tapi kalau boleh TERUS TERANG saja apa yang ko tak puas hati dengan aku..
Ini tidak, saja nak cari kesalahan aku..
Ingat ko tu PERFECT sangat ker?
Dah lah pandai bermuka-muka, SIAL lah ko tu...
PERASAN BAIK LAH SANGAT...

Entah lah, kadanag-kadang mempunyai seorang KAWAN cam ko nie aku rasa cam MALANG betul lah nasib ku...
Nasib baik lah aku dapat menahan sabar aku dari lempang ko tu..
Well, no body is perfect right?
Now, i hope ko bahagialah dengan sikap ko yang SELFISH giler tu....
aku marah lama-lama pun tak guna juga, nanti muka aku juga cepat berkedut dari ko...


Sabar aku pasti ada batasnya..
One day kalau tercetus, aku tak pasti apa yang akan terjadi with our friendship..
Aku tak tahu apakah nilai sebuah persahabatan bagi ko..
umpama sampah yang ko pandang sipi kerna ketika susah baru ko mencari aku sedangkan ketika senang ko melupakan aku..


hmm... mungkin bagi ko nilai persahabatan itu tidak penting, tapi bagi aku sebaliknya...
Lantak ko lah dengan hidup ko, hidup aku, hidup aku lah...
Kalau ko baca blog aku nie, aku harap ko faham lah maksud aku..
tapi entah lah, ko sedar ke tak yang aku mengata ko, tapi pandai-pandai lah TEPUK DADA TANYALAH SELERA...


1 comment:

Kay Masingan said...

hmmm...apa kes ni wasabi..apapun byk sabar ye..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...