Sep 2, 2010

balik kampung

Fenomena balik kampung time cuti-cuti sem dah mula melanda kampus aku.
Hal ini telah berlaku pada 31 Ogos yang lepas, di mana ramai student balik kampung walaupun cuti telah diistiharkan berlaku pada 2 September.

Excited sangat la student nie balik sampaikan keadaan persekitaran kampus ku pun sunyi umpama di landa garuda. Aku yang masih ada kelas nie pun tengok-tengok takde mood jer nak g kelas cuz dah takde orang nak wat camne kan...

Huhuhuhu.. 
Sebenarnya aku jelous jer tengok orang lain mengheret beg diorang ke bus stop nak balik kampung meninggalkan aku di kampus nie.. Bukan apa, aku tak nak balik kampung aku sendiri, tapi faham-fahamlah sekarang tiket flight mahal giler di musim-musim perayaan nie..  Kalau ada orang yang baik hati nak sponsor tiket balik kampung kat aku, confirm aku gembira sakan sampai lupa dunia la walaupun kadang-kadang aku nie berasa aku tak ada kat dunia realiti.. opss, apa plak yang aku merepek nie.. 

Apa-apa pun selamat bercuti lah kepada warga-warga student di luar sana.. semoga selamat sampai ke destinasi dan bergembira disamping keluarga yang tersayang......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...