Sep 16, 2010

kebosanan @_@

Pabila kebosanan tahap gaban telah melanda, aku akan terkial-kial mencari alternatif untuk membuang kebosanan ini..
Macam-macam benda pelik yang aku akan lakukan untuk menghilangkan kebosanan tahap gaban nie..
contohnyer begini:

 aku akan buat
senaman mulut untuk meregangkan otot muka ku


tak pun aku juga kan buat begini
mencari ketenangan dengan memburu


kadang-kadang aku suka buat camni

bermain gitar ala2 jimmy hendrix


paling sedap sekali pabila dapat buat begini

berselimut tatkala cuaca panas menyelebungi hidup..

apa-apa pun benda ini cuma akan terjadi pabila aku dilanda kebosanan yang terlampau..
hehehe..


picture nie ehsan daripada MR.GOOGLE

2 comments:

sud@is said...

comey nyer ..suka tengok kucing tp x main2 dengan kucing....fobia pernah kena cakar...

Unknown said...

oh ye ka?? cian nyer~ tp sy sndiri pn x suka kucing.. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...