Nov 4, 2010

bila perasaan amarah menjelma

Hari ini aku dapat berita terbaik sangat dari U aku!!
Pernah kah korang sume dengar final exam di postponed?


Boleh ka camtu?
Kalau boleh, buat jer lah?!


Tapi masalah nya, nama saja U, asal lak tak fikir betul-betul? Keputusan yang korang buat tu kadang-kadang akan menyusahkan pelajar!!
Aku rasa nak mencarut jer nie!!


Korang nie, nama jer Universiti pengurusan, pahal tak uruskan kerja dengan baik-baik?
Korang tau tak keputusan korang dengan postponed final exam akan menyusahkan kami student yang duduk jauh, yang naik flight nak balik kampung?


Korang ingat parents kami nie tukang cop duit ker or duit akan jatuh dari langit ker senang-senang jer nak postponed final exam?
kalau postponed exam biasa memang boleh diterima, tapi nie final exam!!
Kata draft untuk Final Exam dah MUKTAMAD keluar?
Tapi sekarang??!!!
Ada otak tak korang nie?


SUKA HATI KORANG JER MENYUSAHKAN STUDENT CAM KAMI NIE, SHI* LAH!!
KAMI NIE MACAM TIADA KUASA UNTUK MENENTANG KORANG, ASYIK TERPAKSA IKUT KEHENDAK KORANG JER!!
DAH LA DARI AWAL SEM, MAY B SAMPAI AKU GRAD KOT, AKU AKAN D TIMPA MUSHIBAH JER CUZ DAPAT U MACAM NIE!!
Bong*k lar nie...


2 comments:

Mashe said...

selalu jadikan student nih bahan ujikaji... geram btoi ngan pihak atasan kdg2 tuh~ sabar ja la...

Unknown said...

ha, tau xpe..
asyk kita jer kena,, tp mslah nye xkn la diorg x prnh hdup jd stdnt cm kita?
xkn la diorg x fkr mslah kita cmne??
selfish tol ler??!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...