Dec 5, 2010

Merepek diwaktu tengah hari

Hari ini hari Ahad.
Hari untuk orang bersuka ria.
Hari untuk meluangkan masa bersama keluarga.
Hari cuti untuk semua kecuali negeri-negeri tertentu saja tidak.
Hari untuk melepak bersama kawan-kawan pelik.
Hari untuk menenangkan otak yang sarat dengan masalah yang tak putus-putus.
Hari untuk tidur bagi sesetengah orang yang malas.

p/s: rasa macam buat karangan budak-budak pula da, tapi confirm fail gak cuz bm tak btul..

Nak merepek di waktu tengah hari yang dingin nie boleh tak?
Suka hati aku lah nak merepek kan, aku tak paksa pun korang nak baca ke tak..

Huhuhu..

Hari Ahad yang dulu kala, aku pernah terjumpa sebuah batu ajaib.
Batu tu lebih dikenali sebagai batu belah batu bertangkup.
Aku menuju ke batu itu bukan kerana aku keempunan tak dapat makan ikan tongkol masak terung kuning, tapi dek kerana perasaan ingin tahu yang amat mendalam, aku terus menuju ke batu itu.
Tiba-tiba, aku berasa semacam je!
Aku ignore je perasaan tu.
Aku terus masuk je ke dalam batu ajaib.

Jeng.. jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Hah!
Tengok!
Batu tu takde pe2 pun..
Percaya la sangat korang dengan cerita batu belah batu bertangkup tu.
Aku dah guna segala kuasa magis aku untuk meremove batu tu!
Hahahaha...
~Layan je la korang entry aku di hari minggu nie erkk..~

2 comments:

Unknown said...

haha..batu belah batu bertangkup yg menarik..hahahaha.. :D

Unknown said...

hahaha...
op cuz lar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...