Feb 7, 2011

Penakut


gmbr d culik dr mr.google

Adoyaiii!!!
Malam nie gara-gara sifat penakutku makin terserlah telah membuatkan aku berasa amat takut nak tido..

~~ngee~~

Macam-macam cerita seram aku dengar dari kawan-kawan aku sampaikan aku berasa takut nak tido..
Apatah lagi nak keluar pergi toilet teramatlah berat rasanya..

Cuti oh cuti..
Kenapa engkau lambat habis nieyyy!!
Aku inginkan jiran-jiran sebelah bilik aku pulang segera ke hostel!!

Aku takut!!

Sunyi giler tempat nieyy tiap kali cuti menjelang..
Tinggallah aku berdua dengan rumate aku berdua saja di hostel tiap kali cuti menjelang..

Aishhh..
Penakut oh penakut!!

Aku nak kikislah sifat penakut dalam diriku nieyy..

Tolong!! Tolong!!

Sifat berani datanglah kembali pada diriku seperti dulu!!
Aku perlukan mu di saat genting begini!!
Tapi, walaupun lewat malam aku menaip entry ku nie, aku tetap tidak dapt tido gara-gara sifat penakutku terserlah pada malam nieyy...

Haiyaa..

Ting Tong!!

Cepat-cepatlah sang matahari menjelma!!
Pergilah sang bulan sabit malam nie, berambus kau!!
hahahahahaaha..

5 comments:

eija hassan said...

same la kita..
ija lg laa pnakot :PP

wasabi onee-san said...

ye ke??!! hehehe,, ssh kn jd pnakut nieyy!!

YOUsoF said...

lagi susah kalau kita tak cuba lawan rase takut tu... so selalu cube jadi berani ok. sikit pun ok. lame² jadi bukit.. ; D

wasabi onee-san said...

yup!! agree with Yousof!! I will try, thaks yea.. >____<

orked laa.. said...

knp sabun ATTACK..??bukan pencuci muka..??
korg dah di ATTACK ni bel!!huhu..
seram2..adeh!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...