Apr 8, 2011

Duniaku Indah


Wah, indah sungguh matahari terbit dari ufuk timur nie..
Dengan bunyi-bunyian burung berkicauan dari langit yang terbentang luas, awan nan biru dan angin yang sepoi-sepoi bahasa menyegarkan badan di pagi yang ceria nie.
Segala-galanya indah dimataku pada pagi nie, sampai la aku melihat ampaian baju aku, hurm, macam ada suatu kekurangan..
Aku try berfikir apakah kekurangan itu.
Yang aku nampak hanya lah sebatang hanger dibuang ke lantai.
Yeah, seperti yang dijangka, benda nie memang bikin hati wa jadi sangat panas...~
Panas seumpama panas di matahari.
Kali nie baju aku pula kena curi doe..!!
DAMN SHIT la si panjang tangan tu..!!
Mood aku yang baru je nak baik beberapa hari nie, dah kembali menjadi panas...~
Semoga engkau berbahagia lah dengan hasil curian mu itu wahai si panjang tangan...~
Hopefully, 1 day, rumah ko pula kena bakar or kena rompak...~
Hidup ini karma, biarpun banyak barang aku kena curi pada sem nie, my b olh orang yang sama semoga ko berbahagialah dengan hasil curian ko...~

...I WILL REVENGE...
...i will do...
Search for DAMN SHIT girl


1 comment:

SaySayMe said...

doa org yg dianiaya sentiasa dimakbulkan olehNya..bwak bersabar :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...