Sep 22, 2011

Tomboy?

Ha..!!
Statement yang paling hangat d pasaran pada hari ini..!!
Hari nie aku tanya la pendapat seorang kawan aku, pasal penampilan diri aku.
Dan kawan aku dengan jujur dan terus terang nya mengatakan bahawa aku punya penampilan macam tomboy prefer to wear what guy wear and dislike ladies wears.!
Yup..!! And i agree with her statement about me. Yea, sememangnya aku suka dengan penampilan aku yang simple and suka dengan pakaian lelaki berbanding pakaian perempuan but i'm not tomboy ok..! Tetapi aku gembira gak dengan pengakuan jujur kawan aku cuz dia berani berterus terang dengan aku dan aku pun tak kisah apa orang cakap sal aku..
Yeahhh.
~ Just the way you are..~
bla bla bla bla


Hahahahahahahaha

*entry nie entah pe2 je la..*


Penjenayah yang baru lari dari lokap..
wahahahahahaahahahaha


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...