Apr 15, 2012

Moment Indah

Masa berlalu begitu pantas.
Tak ku sangka zaman study aku kat universiti semakin menghampiri penghujungnya.
Kini praktikal menentukan penghabisan proses pembelajaran.
Sesungguhnya aku rindu zaman dulu, waktu ketika aku belajar, bermain dan bergaduh bersama-sama sahabat sekuliah aku.
Aku tahu masa tak akan boleh diputar kembali, tapi andai kita mempunyai kuasa, ingin aku menikmati dan menghargai perhubungan aku bersama-sama sahabat-sahabat aku.
Kini hanya gambar sahaja mampu menjadi simpanan dan facebook menjadi perantara perhubungan kami.










>__<

4 comments:

Cik Farhana said...

Sedeyh kan..Sebab tuh wajib amek pict banyak-2 tym d u dulu..itu ja la kenangan..kenangan yg xbisa b'gerak..rindu uum ! :(

wasabi onee-san said...

tew xpe.. mmg sedih..
skrg suma dh brubh, yg lama hnya tnggl kngan je..

Celestina Wong said...

Rindu kan zaman kita belajar..
Cuma waktu kita belajar saja kita dapat merasai detik-detik mcm tu kan..:)

FarhanaLicious said...

sedih nya. tengah tahun ni insyaallah tamat belajar. mesti sedih gila kan T.T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...