Jul 17, 2009

arghh...


Argh... sakit gigi!!!!!
Aduhai, kenapa lah sakit gigi ni menyerang di masa yang salah ye?
SAKIT GILER GIGI AKU NI!!!!

Tak dapat aku nak menikmati makanan yang sedap-sedap lagi sekarang...
huhuhu..
sedih ho... rugi pun ada juga rasa nya...

Kalau sakit gigi di bahagian belakang tak pe la, boleh la aku tahan sikit, tap ni di bahagian depan..
aduh..... sakit wooo..

Pagi tadi time gosok gigi pun aku menderita sangat-sangat...
Sakit nya memang tak mampu aku ungkapkan dengan kata-kata...

Biasanya gigi sakit kerana terdapat bahagian gigi yang terdedah kepada udara, makanan, minuman dan juga bakteria. Ini termasuk lubang pada gigi yang disebabkan oleh karies, tampalan atau gigi yang retak, tampalan atau gigi yang pecah, bahagian leher gigi yang terdedah kerana gusi yang telah menurun, bahagian leher gigi yang terhakis akibat berusan gigi yang terlalu kuat dengan menggunakan berus keras dan juga bahagian akar gigi yang tidak dilitupi tulang akibat penyakit tulang dan gusi.

May b itu lah masalah yang aku alami sekarang..
Adoi... masalah datang bertimpa-timpa..
Lepas satu, satu lagi..
Dah lah aku paling tak suka jumpa doktok gigi!!!
Kalau doktok biasa tak pe juga... Ni DOKTOK GIGI!!!
HUHUHUHUHU...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...