Sep 19, 2009

new story to share

Sudah lama aku tidak menulis dalam blog aku ini..
Maklumlah aku busy dengan kehidupan aku sebagai seorang student..
Hehehehe..
Sekarang aku telah mula bercuti dari kehidupan seorang pelajar..
Ala, sekarangkan musim cuti.. Cuti Raya beb..

Kampus aku sunyi sepi kerana ramai penghuninya sudah pulang ke kampung.
Student sudah mula berangkat sejak hari selasa yang lepas lagi kerana ingin bertemu dengan sanak saudara yang telah lama tidak berjumpa dan ingin menyambut kemeriahan hari raya..

Aku pula cuma dapat merasai sambutan hari raya dengan berada di kampus..
Maklumlah, aku kan hidup di perantauan..
Hehehehe..

Balik kampung..
Dah beberapa bulan aku tak balik kampung ni kerana aku berada jauh dari negeri aku..
Aku kan orang Borneo..
hehehehe..
Dah la jarang balik, kalau balik nak balik pun terpaksa tunggu cuti panjang woo..
Harga tiket mahal woo...
Tak mampu aku nak beli tiket mahal, lain la kalau ada promosi..

Bukan aku nak berlagak lar..
Antara pengangkutan yang aku guna untuk balik kampung adalah seperti berikut:





Tempat-tempat ini turut menjadi kawasan persinggahan aku apabila aku menaiki pengangkutan diatas. Macam aku ni dah pro la ngan tempat-tempat ni...
Maklumlah setiap semester sentiasa berulang-alik di tempat yang sama jer..


LAPANGAN TERBANG SULTAN ABDUL HALIM

LCCT KUALA LUMPUR

KUCHING INTERNATIONAL AIRPORT

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...