Sep 15, 2010

4 hari lagi..

aduh, nampaknya tinggal 4 hari la cuti sem nak habis daa..
cepat jer masa berlalu..

tak puas lagi nak bercuti nie..
dah tu, assignment pun belum lagi disentuh-sentuh walaupun telah bercuti hampir dua minggu..

OMG, pemalas nyer aku nie...

entah bila la nak siap kerja erk kalau asyik mengadap laptop buka mukabuku dan berbelog jer..
dah la tak lama lagi mid term..

aiyoo, timbul rasa kesedaran tapi tindakan belum di ambil lagi..
hahahaha..

harap-harap dapat la buat kerja dengan lancar dalam beberapa hari cuti nie..



4 comments:

Mario said...

study study...asik men blog je...haha

wasabi onee-san said...

hehehe..
addict to blog skrg..

dark r0se said...

hehe~ kene pandai bahagi mase~ gud luck 4 ur midterm~;)

wasabi onee-san said...

hehehe..
thnx 4 the advice dark rose..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...