Sep 15, 2010

ada apa pada rupa??

Ada apa pada rupa erk??
Penting sangat ke kecantikan luaran kita pada seseorang??
Dalaman tak penting erk??

Ala, aku bertanya bukan apa, tadi sengaja jer aku upload picture aku yang "da BoOm" nie dalam profile picture fb aku..

Pastu, jadi kontroversi lak d kalangan member-member aku..
hahaha.. siap ada yang suruh tukar gik tau..
naik menyampah kot tengok picture aku..
kalau korang tengok plak camne erk??

LIHAT LAH DI BAWAH







JENG, JENG, JENG












SUPRISE!!!



wasabi onee san

8 comments:

azhar said...

tengah mkn kuih raya ke tu?..hahahaha

wasabi onee-san said...

hahahaha..
kuih raya?? xde pon.. xde org bg kuih raya thn nie...

S..U..D..@..I..S said...

no hal... tp tp klu yang x kembong tu lg baik kot..hehe

wasabi onee-san said...

hahaha...
ye ke?? sj wt muka cmtu... >_<

+akufobia+ said...

hee.handsome sangat.diorang jelous.

wasabi onee-san said...

handsome?? but i'm not guys lar...
huuhuhuhu.. salah faham suda.. T_T

faizz said...

tak kesahlah...janji org kenal kita cam mana...

wasabi onee-san said...

ye ke Faizz...
hehehe, btul pa awk kta tu..
yg pntng org tau kita cmne, jd x ksh kwn dgn kita bkn brdsrkn rupa tp brdsrkn hati..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...