Nov 6, 2010

Akhirnya...

Pagi nie aku tak tahu lah mengapa hatiku berasa amat berdebar-debar..
Aku asyik berasa tak tenang jer jiwa dan raga aku..
Semua yang aku buat pada hari nie, semua aku rasa serba tak kena..
Entah apahal la hati aku berasa begitu..
Nak kata ada orang datang meminang, huh!! 
Jauh panggang dari api tuh!!


Tapi aku tertanya-tanya gak apasal la mata kanan aku asyik terkenyit-kenyit erk?
Kalau diikutkan kata-kata orang tua dulu-dulu mata kanan kenyit-kenyit maksudnya ada orang jauh datang bertandang..


Orang jauh?!





Ha, tak mungkinlah bagi aku orang jauh akan datang bertandang, apatah lagilah dengan musim-musim banjir camnie..
Dah la aku nie orang Sarawak, airport Kedah nie pula masih dalam keadaan proses nak surut dari banjir. Aiyoo, pehal a jadi camnie??


Hurmm, hati berdebar-debar ag lar..
Dup, dap, dip, dup bunyi lagu~~ 
opss, tersasul nyanyi lagu dangdut lak.. 
...hahahahahaha..


Akhirnya, aku tahu apa yang membuat aku berasa amat gelisah dan gundah gelana dari tadi ag.
Dia telah muncul jua setelah 5 tahun menghilangkan diri.
Orang yang amat aku nantikan selama ini.
Aku tidak sanggup lagi hendak menanggung seksa atas penderitaan yang telah dia lakukan terhadap aku.
Kali ini aku harus TEGAS!
Tetapkan pendirian untuk membantah apa jua tindakan yang akan dia lakukan terhadap aku!


Puas sudah aku menahan diri selama ini apabila di sepak terajang oleh si dia!
Puas sudah aku menahan kesakitan fizikal akibat pukulan dari si dia!
Puas sudah aku merana melihat si dia menjahanamkan orang sekeliling aku dengan kejam!
Kini aku harus BANGKIT!
BANGKIT dari KEKEJAMAN yang telah si dia lakukan!!
Aku harus BERANI!!
BERANI bertindak dan menegakkan KEADILAN demi insan disekelilingku.


*


*


*


*


*


*


*


BERTINDAK







Fuhhh.....
Penat giler berlawan dengan Ultraman Taro nie..
Sampai berAPI-API woo kuasa kami berdua nie...
Aku pun tak sangka pula aku BERJAYA menewaskan Ultraman Taro nie..
Tapi sorry yea, gambar aku menewaskan Ultraman Taro nie tak ada pula.
Maklumlah dah menangkan, HAPPY sakan tak ingat dunia la..
Apa-apa pun enjoy lah baca entry merapu aku nie erkk..
Kasih D terima..
Hiekyaaa!!
BERTUKAR!!



2 comments:

Anonymous said...

hehheh....gurau kasar nampak....lama x singgah sini....

Unknown said...

hahaha..
gurau kasar ke tu??
mmg lama dah x nmpk azhar komen erk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...