Nov 28, 2010

Malam yang sErammm....


Hari ini aku tido lewat ag..
Jarang-jarang aku tido lewat melainkan special case..
Special case nye mesti la time aku mengalami masalah tak dapat tido ar, masalah apa lagi..
Sekarang aku online bertemankan kegelapan, bukan kerna aku tidak membayar bil letrik, bukan kerna blackout juga, tetapi aku tidak ingin menganggu rumate aku yang khusyuk tido ditemani dengan bunyi-bunyian hujan.. 



Aku keseorangan pada malam ini hanya bertemankan internet dan earphone dalam suasana yang agaklah serammm... 



**takoOt mOde**



Walaupun takot, aku tetap gagahkan diri menaip hasil cetusan minda ku kat korang sume.. Maklumlah buhsan kan, dah tu malas lagi nak study... 


huhuhu


Sebenarnya aku nak ceritakan kisah yang terjadi pada aku time aku pergi ke toilet pada jam 1.25 pagi nie.
Nak kata seram, tak juga, tapi entah mengapa aku punya feel tetap berasa tak sedap hati.

Aku tetap gagahkan diri masuk jua ke toilet tanpa ditemani oleh sesiapa pun.


tup.. tap.. tup.. tap..

*
*
*
*
*
*

Seliparku berbunyi memecahkan keheningan malam.
Suasana kesunyian malam begitu mengamit jiwaku.
Aku dicengkam seribu satu perasaan.
Kegelapan malam mulai menguasai.
Aku berharap aku mampu bergerak ke tempat tujuan aku, iaitu toilet demi melepaskan "ehem"


Tetapi,
Malang tidak berbau!!


Tatkala kakiku mulai melangkah ke pintu masuk toilet, aku ternampak bayang-bayang seorang perempuan.

Aku berasa berdebar-debar.

Aku kaku!!

Perasaan takut mulai mencengkam diri aku.

Sayup-sayup suara perempuan itu kedengaran di telingaku sambil ketawa mengilai-gilai.
Aku pasrah.
Aku dah berada dalam keadaan yang tidak tentu hala.
Mahu tidak mahu aku kena gagahkan diri masuk jua ke dalam toilet itu.


...Jeng, jeng, jeng...

*
*
*
*
*
*





Rupa-rupanya, aku cuma tersalah sangka.
Dek kerna mengikut rasa takut dan ditambah pula dengan daya imaginasi aku yang kuat aku hanya merapu jer.
Budak perempuan tu cuma menemani kawannya yang ketakutan membuang air besar didalam toilet tu.


zasssssss
terpaksa pula da korang baca entry merapu aku malam yang dingin nie erkk..
(^^)



4 comments:

Unknown said...

semangat nih bace dengan penuh kushukk..ending nye cehh merapu..haha.. :D

Unknown said...

hahaha...
khusyuk erk baca..
sj2 nk merapu mlm smlm.. buhsan lar..

Hakimi Reza said...

adehhhhhhhhhh~~~hohohoo

Unknown said...

asal nie budak nakal??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...