Feb 23, 2011

kegilaanku



Alahai,,
esok ada Quiz, sempat ag aku nk menghubdate entry dalam blog aku nie..

~ ~ ~ ngeee ~ ~ ~

tapi time aku tengah2 rilex, rasa malas je nak mnghubdate blog.. 
boleh pulak erkk??
kegilaan aku mendatang tatkala aku menghadapi kestressan yang mendalam lebih2 ag time saat2 genting seperti emnghadapi ujian..!!
hahahaha..


sebenarnya entry aku kali nie aku bak berkongsi sedikit ayat daripada kawan aku tadi.
ayatnye nampak je simple, tapi mengandungi maksud tersirat yang mendalam bagi aku.
bukan apa, sejak akhir2 nie macam-macam masalah je yang membelenggu diri aku, aku nak try je buat ignore tapi makin lama aku ignore, makin kecoh plak jadi nye.
nasib baik hati ini masih mampu untuk bersabar lagi.

"the truth is better than lie....
u only put burden to urself when u lie for the first time...
because next time, u have to create new lie in order to cover the first one...
so, telling the truth might harm ur feeling but it does not kill u....
cuz u know there r peoples who really care 4 the real u....and one way for knowing ur full potential...."

Ayat kaler purple tu (BIRU ke..), adalah ayat yang d copy n paste dr fb, kata2 hikmah yg d beri oleh kwn aku pada aku. 
kata2 nya telah menyedarkan aku bahawa bercakap benar walapun ianya menyakitkan ia lebih baik dari kita sentiasa menipu lebih-lebih lagi penipuan itu lebih pahit untuk d telan dari kemanisan yang ada pada kebenaran. (entah apa2 le ayat aku nie, x berapa pandai sgt mengolah ayat nie...)

Sekarang aku nak bangkit dan nak jadi diri aku sendiri...!!
Walau apa pun berlaku, aku mesti bertahan..!!

No give up..!!

Aku tetap akan menjadi diri sendiri walaupun tak semua orang akan menerima kelemahan aku kerna aku sebagai insan biasa tetap mempunyai kelemahan, dan aku tak akan memenuhi kemahuan semua orang...!!
Lagipun adakah korg akan ikut kemahuan aku??
tidak kan, so amaran dari kerajaan Malaysia (hehehe, kerajaan Wasabi..) 
:JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DI BULI


ting tOng..~~
Nak blah dulu ar...
Nak sambung study erkk...!! 
ekekeekekekkekkekekeekekekekkeke.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...