Feb 25, 2011

S.T.R.E.S.S

Alahai, minggu yang S.T.R.E.S.S telah pun bermula..

Macam-macam benda nak kena hafal, nak kena study, nak kena buat dan problem yang mendatang nie..

~ ~ ~ ngeeeeee ~ ~ ~

muka nampak STRESS, tapi tetap comeyy..




Adoiyaiiii...!!

Stresss..!!!!!!

Sampaikan nak naik migrain memikirkan jadual study sekarang nie...
Ntah apa-apa lah yang masuk dalam otak aku nie...

Macam-macam ada....
Sumbat punya sumbat lama-lama jadi busuk dan berkulat..

Ahakkkk...!!


Ting tOng~ ~


Nak tau tak aku tengah study apa?




Naaaa...
Nampak....


Study Thailand tuh.....


Chan che Wasabi.
Chan ayuk yee sip saam pii.
Chan phon khon Bidayuh.
Chan yuk rath Sarawak prak thay Malaysia.


Ekekekekeke...
Pandai tak aku bercakap dalam bahasa Thailand?


hihihihihihihihihihihihihihi


Penat lar study hari nie...
Nak rehat dulu sambil BW...
Banyak dah ilmu masuk, dan banyak da ilmu keluar kot...


lalalalalalalaalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalalalalala




6 comments:

~PiNkyLaDy~ said...

xpe...stress pon bell tetap maintain comel ;P

wasabi onee-san said...

hihihihi..
thanks....
tau xpe......

ain revival said...

kappunkap...hehe..

jgn stress...!!ain clas byk smpai malam sem nie..
tp wat bodo jer..juz follow da flow..kui3

wasabi onee-san said...

ain: hihihihihi.....
mmg byk tensen wooo..
tp kena survive gak kn.. ^^,

LaDY YeLLow said...

wah comelll...wasabi mmg pandai sgt edit picture...nk blaja ngn wasabi la..

wasabi onee-san said...

cheh, lady yellow..
pura2 x tau plak..
meh2, blaja sma2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...