Mar 25, 2011

Cerita Panas di hari minggu

Cerita panas ini bermula ketika zaman hitam putih dulu kala. Kisahnya bermula dengan seorang gadis yang ayu dan berbaju kebaya sedang berjalan merentasi Laut China Selatan demi menuntut ilmu. Ilmu yang dipelajari oleh si gadis itu telah membuatkan dia menjadi semakin bijak pandai dan bukannya bodoh. 

Suatu hari, si gadis telah jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka itu mempunyai rupa paras yang teramat tampan. Si gadis dan si jejaka pun terus bercouple. Tatkala bercouple tu, berlakulah satu kejadian yang amat memalukan si gadis. Kejadian yang telah membuatkan si gadis berasa kecewa dan berdukacita atas sikap si jejaka.

Di pendekkan cerita, suatu hari, time berdating di taman permainan kanak-kanak, si gadis berasa dirinya amat panas. Tiba-tiba si gadis terpandang wajah jejaka dan bertanya kepada si jejaka:

Si Gadis: Love, chenta nak tu boleh?
Si Jejaka: Itu? Nak ke? 
Si Gadis: Ermm, nak... Nak sangat2..
Si Jejaka: Boleh ke tahan nanti? Takut tak tahan nanti chenta sakit pula.
Si Gadis: Ala, bagi la Love, chenta tahan la. Please...

Si jejaka pun bagilah apa yang si gadis nak kan. Si gadis dengan penuh bernafsu menjilat-jilat batang tu, batang tu keluar dan masuk ke dalam anak tekak si gadis. Si jejaka hanya mampu menahan. Si gadis dengan rakusnya mengigit terus batang tu dan akhirnya si jejaka tidak mampu menahan dan terus melepaskan sisa-sisa yang ada dalam perutnya. Si jejaka muntah..!! Si jejaka kegelian melihat gelagat si gadis yang tidak lagi control ayunya ketika memakan aiskrim cornetto love. Sekian, terima kasih. Ini adalah entry merapu pagi ini.

1 comment:

Anonymous said...

kemain love chenta! hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...