Mar 19, 2011

It's Raining..


Hari ini aku mendengar lagu "I'm yours by Jason Mraz" sambil membuat latihan, hujan turun mendadak membasahi bumi Sintok yang tercinta..
...hOhOhO...
Hati ini terasa tenang je dibuai-buai oleh angin kencang serta dituruti dengan bunyi-bunyian hujan lebat mengalahkan speaker lappy aku.

Oh, tidak.. 
I'm yours.. 

Listen to the music, (lupa lirik doe...)
 lalalalala, listen to the wind with the rain make your soul fly away from your body..
Wahhh.. I feel good now..~

Ini adalah study time.. Jarang2 aku study nie.. Terbuka hati nk study hari nie..

Waktu di mana hujan turun membasahi tenis court tempat aku.!
waa, x dapat la main tenis ptg nie..

hujan turun membasahi hostel ku.. seronok siot..
Okey, itu saja berita muktahir dari blog wasabi onee san.. Harap Maklum. Berita terkini akan disampaikan kalau aku rajin nak menghupdate entry aku lagi..
~ngee~

1 comment:

LaDY YeLLow said...

wah hepi nampak...suka sgt dia kalau hujan..kalau xada owg sah2 p main hujan 2 mcm kanak2 xcukup umur. hahhahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...