Mar 19, 2011

Breakfast..

Pagi yang gelap kini sudah terang,
Aku kakak mu dan engkau adik,
Ku amat merindui kamu,
Pagi yang gelap kini sudah terang,
Aku kakakmu dan engkau adik,
Inginku ulang masa lalu... 

(lalalala, hati ku berlagu tak siapa yang tahu....)

Ehem, pagi2 sambil membuat assignment, perut aku berkeroncong untuk meminta diisi. Walaupun aku belum mandi tatkala itu, tapi aku gagahkan diriku untuk menaip assignment ku sampai habis. Seusai je kerja aku terus mengambil towel ku dan berlari masuk ke dalam toilet aka tandas untuk mandi. Sayangnya takda bath tub di hostel ku. 
Alahaii..~

Pas mandi pula, perut ku berkerocong menyanyikan lagu "Pagi yang Gelap" oleh kump. Hujan (nsb baik takda hujan turun pagi nie..) hohoho..
Aku terus buat breakfast..!! Memanjakan perutku dengan makanan mahal pagi2 nie..!! 




 Menu pagi ini:
 6 keping roti Gardenia... hOhOhO
Secawan or segelas or seplastik (opss..) teh boh 3 in 1
Notes book utk belajar smbl breakfast..

Sekian, Terima Kasih.
~ngee~

2 comments:

LaDY YeLLow said...

ish2 kuatnyer mkn smpai 6 keping hoti hehheheh...teruskan usaha blaja bhs asing yer..

Unknown said...

Lady Yellow: erkk..!! hahaha, terbaek dr ladang.. ^^
mkn utk hidup...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...