Nov 6, 2011

Manusia oh manusia

Macam-macam je ragam manusia,
Kadang-kala sukar untuk kita kenal pasti,
Manusia sememangnya hipokrit.

Tak semua hipokrit tapi majoriti yang aku temui.. yes.! they are hypocrite.!
Kenapa aku cakap pasal nie?
Hurm, sebab semakin dewasa aku, aku menjadi semakin suka untuk menilai perwatakan seseorang.
Semakin ramai kawan aku miliki, semakin banyak ragam yang aku temui.


Hahaha..
Hidup sememangnya begini.
Pandai-pandailah kita untuk menilai dan mencari sesuatu yang baik untuk diri kita dan orang lain.
Kita seharusnya tahu apa yang terbaik untuk kita.
Walapun hidup dalam kalangan manusia yang bermacam ragam, kadang kala itu boleh menghiburkan hati kita yang sering kali di permainkan oleh perasaan.

Lucu tiap kali melihat gelagat dan menganalisis sikap manusia.
Pengalaman boleh mengajar kita untuk menilai sikap di sebalik seseorang itu.

Btw, happy2 selalu..~ LoL..~ x tau nak kata pe dahhh..~ >__<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...