Jun 22, 2012

Tentang rasa

Aku betul-betul teruji.
Banyak dugaan yang menimpa.
Walapun tidak seteruk yang dialami sperti sesetengah orang, tapi aku sentiasa kalah dengan emosi aku.
Aku tidak tahu sampai bila lagi aku mampu bertahan.

Sekarang aku kecewa.

Aku berasa amat kecewa dengan diri sendiri.

Aku berasa amat bersalah kerna menipu seseorang yang amat baik padaku.
Aku berasa amat bersalah kerna aku tidak mampu menjalankan amanah yang diberikan kepadaku.
Aku berasa amat bersalah kerna sentiasa bertindak mengikut emosi.
Aku berasa amat bersalah kerna aku tidak mampu melawan kata-kata caci maki orang terhadap aku.
Aku berasa amat bersalah kerna aku bertindak kasar terhadap sahabatku.
Aku berasa amat bersalah kerna aku bertindak mementingkan diri sendiri.

Aku tidak dapat tidur malam setelah sekian lama.
Aku berasa tidak kuat untuk menanggung semua beban dalam diriku.
Aku perlukan sokongan dan dorongan.
Aku tidak sperti dulu.
Aku tidak kuat lagi.

Maafkan aku buat sahabat yang mengenali diri ini.
Terima kasih kepada yang mendengar dan membaca luahan hati ini. 

1 comment:

Mata Pena Fadz said...

jgn pernah mengalah dan merasa lemah..kwn :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...